טעויות נפוצות בטיפול בדוחות

שיתוף:

למה לא כדאי להגיע אלינו באיחור???
אל תמהרו להודות בעבירה!
אל תמהרו לשלם דוחות! שילמת? הודית
הודאה= הודיה = צבירת נקודות במשרד הרישוי והטלת אמצעי ענישה

הטיפול בדו”חות תעבורה חייב להיות מיידי!!! הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים שקיבלו דו”חות היא שהם נזכרים מאוחר מידי. הם מגיעים לעורך הדין רק לאחר ש”גילו שיש להם עיקול על בחשבון, משרד הרישוי לא מחדש להם את הרישיון, לאחר שזימנו אותם לנהיגה מונעת, לאחר שהם קיבלו פסילת רישיון ל-3 או 9 חודשים, בדיקות ובחינות מטעם משרד הרישוי ועוד.

טעויות נפוצות:

  • עידו קיבל הודעה ממשרד הרישוי, הוא נדרש להפקיד את רישיונו לתחילת ריצוי פסילה של 3 חודשים בשל הרשעה על עבירת מהירות. עידו לא הבין איזו הרשעה נוספה לגיליונו ולתדהמתו, לאחר שבדק גילה כי אשתו שילמה דו”ח על מהירות של 1,500 ₪ ו- 10 נק’ אשר לא ידע עליו.

    מבירור שערך התגלה כי מדובר בדו”ח של מצלמת מהירות ומי שנהגה ברכב בעת ביצוע העבירה הייתה אשתו. עידו זעם ופנה לעורך דין שהסביר לו שהדרך היחידה להציל את המצב היא במסלול שנקרא: “בקשה להארכת מועד להישפט לפי סעיף 230 לחסד”פ”. למה להגיע למצב הזה? מצב שבו סיכויי ההצלחה יורדים.

    חשוב לנו לציין כי מרגע קבלת דו”ח מסוג ברירת משפט עומדים לרשותו של אדם 90 ימים לערער על הדו”ח או להסב אותו על שם מישהו אחר במידה ולא אתה ביצעת את העבירה בדו”חות מצלמה. אנו ממליצים לפנות במיידית לעורך דין המתמחה בדיני תעבורה שייתן לכם ייעוץ.

  • מעיין נתפסה נוהגת בשכרות והגיעה לדיון בעניינה ללא ייצוג משפטי והודתה במיוחס לה. על אף כמות האלכוהול הנמוכה שייחסו לה בכתב האישום ועל אף עברה התעבורתי הנקי לחלוטין היא נשפטה לפסילת המינימום הקבועה בחוק והיא שנתיים שלילה ועונשים נוספים.

    מעיין פנתה לעורך דין אך מאוחר מדי! הסיכוי של עורך הדין להפוך את פסק הדין לאחר שמעיין הודתה במיוחס לה ונשפטה הוא אפסי, לא חבל?!.

למרות הטעיות…

  • אוריאל נתפס על מהירות, קיבל קנס כספי בסך 750 ש”ח ו-8 נק’, ביקש להישפט וניגש לבדו לבית המשפט לתעבורה.

    באותו היום הוא “זכה” לשופטת ולתובע קשוחים במיוחד שלא רק שלא קיבלו את טענותיו להוריד את הנק’ אלא אף ביקשו להטיל עליו פסילה בפועל עקב עברו התעבורתי המכביד, למזלו הוא נזכר בתוספת הזמן, להתקשר למשרדנו ורק לאחר התערבות צוות המשרד וטיפול מקצועי בדו”ח הצלחנו להוריד לו את 8 הנק’ ונחסכו ממנו עונשים נוספים שהיו מוטלים עליו מטעם משרד הרישוי. אתם מוזמנים להתקשר לאוריאל, לקוח המשרד כדי לאמת את הסיפור שלו. 050-3711117.
  • דימה הגיע למשרדנו לאחר שעשה כל טעות אפשרית. הוא הציג בפנינו תדפיס נקודות אינסופי ממשרד הרישוי שלפיו הוא אמור לקבל שלילה עקב צבירת נקודות ל-3 חודשים ול-9 חודשים.

    סה”כ שנה שלילה + “פינוקים” נוספים: 4 קורסי נהיגה מונעת, תיאוריה, טסט ובדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. במילים אחרות ההזנחה החמורה של דימה הביאה אותו למצב כמעט בלתי הפיך. למה להגיע למצב הזה? לאחר עבודה מאומצת הצליח צוות המשרד לבטל לו את 2 השלילות של משרד הרישוי ולהציל לו את הפרנסה.

המלצה שלנו – אל תגיעו למצב הזה. קיבלתם דו”ח?
תגיעו מיד למשרדנו לטיפול ומענה מיידי.

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד פרקים

3 קטעי וידאו