איך בוחרים עורך דין לענייני תעבורה?

שיתוף:

איך בוחרים עורך דין לענייני תעבורה? | העורך דין מבטיח תוצאות?
יש עליו המלצות? | יש כימיה? | יש עליו כתבות? | האתר שלו מקיף ויסודי?
האם הוא מתמחה בתעבורה בלבד? | נשמע מקצועי?
מענה מהיר של צוות המשרד? | האתר שלו מקיף ויסודי?
יש לו זיכויים והצלחות?

עורך דין לענייני תעבורה

בואו נודה על האמת.. אנחנו לא באמת יודעים אם קנינו חתול בשק וזאת מאחר שמדובר ברכישת שירות ולא מוצר.
לצערנו, כיום עורך הדין לענייני תעבורה קודם כל צריך להיות בעל כישורים של איש מכירות ושיווק ורק לאחר מכן איש מקצוע. עורך הדין נאלץ להתמודד עם לקוחות שערכו סקר שוק מקיף ובאים אליו לפגישה או כבר בשיחת טלפון עם תובנות שונות ומשונות: “העורך דין שדיברתי איתו הבטיח לי שהוא מבטל לי את התיק“. לשאלה אם אותו עורך דין ראה את חומר הראיות, הלקוח הפוטנציאלי עונה: “לא הוא שאל אותי בטלפון כמה שאלות על האירוע…“. אתם מבינים שזה דומה למתווך שמציע לכם נכס לקניה בלי להראות לכם את הנכס?? שאלות נוספות הם: “אחי, מה אתה מבטיח לי?“, “למה אני משלם לך?“.

חשוב למצוא עורך דין אשר ביכולתו לתת מענה מהיר ומידי באשר להתפתחויות המשפטיות בתיק. יכולת התגובה המהירה, הערנות והמענה המהיר היא בעלת משמעות רבה בבחירת עורך דין שיטפל לנו בתיק התעבורה.

האם עורך הדין וצוות משרדו מעניקים יחס אישי ללקוחות?
יחס אישי אפשר לזהות מיד, החל משיחת הטלפון הראשונית וכלה בכוס הקפה שתוגש במשרד עורך הדין.

חשוב לזהות שעורך הדין וצוותו מגלים רגישות ואכפתיות ללקוח, דבר שיצור תחושת ביטחון אצל הלקוח, שיחוש שהוא נמצא בידיים הכי טובות ויעשו בעבורו את המקסימום.
חשוב שהלקוח אשר פונה לעורך דין יבקש ממנו שיציג לו הצלחות בתחום למשל, זיכויים בנושאים מגוונים בתחום או לחילופין הסדרים משובחים שעורך הדין השיג בעבור לקוחותיו.

העצה הטובה ביותר היא ללכת לבתי משפט ולראות את עורך הדין שאתם מעוניינים בשירותיו ב”זמן פעולה”: איך מופיע, איך טוען בפני השופט, האם הוא מוערך על ידי התביעה ובית המשפט? ההתרשמות היא ישירה ואמתית ללא שום שיחת מכירה מקדימה ובכך אתם מצמצמים את הסיכון שלכם לקנות “חתול בשק”.

עורך דין חכם, פיקח או צודק? כבר אמרו חז”ל: “איזהו חכם הרואה את הנולד”. עורך דין חכם צופה מראש מה יהיו תוצאות מעשיו ופועל בהתאם. עורך דין חכם יעשה ככל שביכולתו לתאם ציפיות מול הלקוח, לא יבטיח לו הבטחות שווא, לא יפעל בדרך שתפגע באינטרסים של הלקוח שלו ויכוון אותו במסלול המשפטי הנכון ביותר עבורו, תוך הפיכת עולמות עבור הלקוח כדי להגיע לתוצאה הטובה והמתאימה ביותר.

משרד עורכי דין סטולר ושות’ עוסק בתחומי התעבורה משנת 1984. לחברה מספר סניפים ברחבי הארץ. צוות המשרד מונה שורה של עורכי דין המתמחים בדיני התעבורה אשר באו עם ניסיון מעשי מהשטח, למשל שוטרי תנועה לשעבר, בוחני תאונות דרכים לשעבר, תובעים משטרתיים לשעבר ועוד.

השילוב המנצח של מקצועיות, יצירתיות, תעוזה, יסודיות, שירות אישי וניסיון מעשי יוצר נוסחה מנצחת עבור לקוחות המשרד.

צוות המשרד מגדיל ראש ופועל עבור הלקוחות במגוון פעולות שונות כגון: טיפול יסודי בתיקים בבתי המשפט לתעבורה ברחבי הארץ, טיפול וליווי מול משרד הרישוי, הכנה וליווי בחקירות בתיקי תאונות דרכים ובמידת הצורך, יציאה לשטח של בוחן תנועה מקצועי מטעם המשרד שתפקידו לאסוף נתונים מזירת התאונה, לבצע שחזור ולהכין חוות דעת מקצועית.

הכנה וליווי לשימועים במשטרת התנועה בעניין פסילה והשבתה של רישיון הנהיגה והרכב. הכנה וליווי למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ולוועדת ערר על החלטת המכון ועוד.

אנו סבורים כי איכות הטיפול בלקוח היא ערך עליון. אנו מספקים את הטיפול המקצועי ביותר החל מהשלב הראשוני של הפניה אלינו ועד לסיום ההליכים המשפטיים של הלקוח.

אנו מייחסים את מלוא החשיבות ומעניקים את מרב תשומת הלב לעניינו של כל לקוח, עד להשגת התוצאה הטובה ביותר האפשרית בעבורו.

לכל שאלה או בקשה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד פרקים

3 קטעי וידאו